Mini Beauty Shoplog #1

SHoplog

Gisteren ging ik naar de Trekpleister, eigenlijk alleen om nog een klein cadeautje te kopen voor mijn zusje. Natuurlijk kon ik het weer niet laten om toch even te kijken bij het nieuwe assortiment van Essence en Catrice. Tja, make up verslaaaaafd. Anyway, ik kocht toen het Essence All About Nude palette, waar ik al erg veel goeds over had gehoord, en de Catrice Prime and Fine Pore Refining Anti-Shine base. Een hele mond vol. Ook kwam ik een masker in een tube tegen van Formula 10.0.6. Hier was ik ook best wel benieuwd naar. Ik had al wel eens gehoord van dit merk, dus ik besloot dit ook te testen. Lees verder voor de eerste indruk over de producten. 

goede essence

Ik had al op meerdere beautyblogs gelezen over dit nieuwe palette van Essence. Je hebt het All About Nude palette en het All About Candi palette. Tenminste in de standaard schappen. Volgens mij is er ook nog een All About Paradise palette, maar dan in het tweede schap die te vinden is in de wat grotere Kruitvatten. Nu even over het All About Nude palette. Jeetje, wat een mooie kleurkeuze. Vooral de kleur rechtsonder vind ik prachtig. In het ene licht is het een bruinige kleur en in het andere licht weer een paars/pruimig kleurtje. I love it.

swatches essence
De eerste twee bovenste oogschaduwen zijn niet super gepigmenteerd. Niet super slecht, zeker niet voor deze prijs, maar dat had wel beter gekund. De eerste kleur is een koele highlighter en heeft een mooie glans. De tweede is een matte kleur en hij is een beetje rozig/taupe. De derde is een koele roze/paarsige kleur. In het onderste rijtje zit nog een roze, shimmerige kleur. De twee kleuren daarna zijn het best gepigmenteerd. Een bruine kleur, mat en dan de pruimkleurige kleur. Op de swatches hierboven lijkt de laatste wat bruinig maar in het echt vind ik hem echt meer paars.

closup essence

Yes! Ik ben heel blij dat ik dit palette heb gekocht. Hij kostte 3,59. Dit vind ik een erg goede prijs, zeker voor de kwaliteit en kleurkeuze. Het All About Nude Eyeshadow palette is te koop bij de Kruitvat en Trekpleister.

pore mask

Dit was eigenlijk best wel een random aankoopje. Ik had niet eens een masker nodig maar iets trok me aan bij dit product. Ik heb volgens mij in een filmpje van een Amerikaanse beautyYoutuber dit merk voorbij zien komen. Het is een masker dat je poriën schoonmaakt. Oké, klinkt goed. Ik heb best wel grote poriën (vandaar ook de primer die ik zo ga bespreken haha) en een gemengde huid, dus ik hoop dat dit masker mijn huid goed schoonmaakt en misschien zelfs mijn onzuiverheden tegengaat. Ik las op een site dat dit merk zich specifiek richt op de jonge huid en ook word verkocht bij Sephora.

Tututut

Hierboven zie je de achterkant van de tube. Het masker ruikt echt naar aardbeien, me like! Hij kostte 7,99. Dit vond ik wel aan de prijzige kant, maar ik wou toch het merk uitproberen. Het Pores Be Pure Mud Mask van Formula 10.0.6 is te koop bij Kruitvat en Trekpleister.

catrice prime

En alweer het laatste product, Catrice Prime and Fine Pore Refining Anti-Shine Base. Ik hoop zoooooo dat dit een dupe is voor de Benefit POREfessional. Dit is ook een primer, die echt je poriën verkleint. Vooral de poriën op mijn wangen zijn wat groter. Ook zocht ik nog naar een primer, dus mooi twee-in-een. Het is net als het All About Nude palette een product uit het nieuwe assortiment.

acheter catrice

Op de achterkant staat dat er geen parabenen, olie of parfum in zit, wat ik erg fijn vind. Niet dat ik een gevoelige huid heb maar parfum bijvoorbeeld is niet echt goed voor je huid. Wel denk ik dat er siliconen in zitten, waar ik soms wel last van kan hebben. Helaas kan ik nergens een ingrediëntenlijst vinden. De Prime and Fine Pore Refining Anti-Shine Base kost 4,59 en is ook te koop bij Kruitvat en Trekpleister. Aangezien ik hier nog helemaal geen review van kan vinden komt hier morgen of overmorgen een volledig review van online! Als je van de rest van de producten uit deze shoplog ook een review wil, zet het eventjes in de comments.

Welke van deze producten lijkt ben jij het benieuwdst naar? 

2 thoughts on “Mini Beauty Shoplog #1

  1. dat nude palette ziet er erg mooi uit

  2. lexi says:

    Leuke producten!

Leave a Reply

