Demi Lovato’s Staying Strong

bookreview

Wauwie, 2 boekreviews in een week. Dit gaat waarschijnlijk niet vaker gebeuren haha. Toch ben ik té enthousiast over dit boek om het artikel uit te stellen. Een paar weken geleden had mijn zusje het over dit boek, opeens. Ik had al op Teskuh.nl gelezen en was al erg benieuwd naar dit boek, maar heb er na het lezen niet meer aan gedacht eigenlijk. Toen mijn zusje er dus over begon was ook mijn moeder meteen benieuwd en bestelde het boek voor mij en m’n zusje. ‘Een valentijnsdag-cadeautje’ volgens m’n moeder. Super lief! Lees snel verder voor de boekreview! Het boek is niet heel groot. Wel heel dik, 416 pagina’s om precies te zijn. Voor iedere dag staat er een quote, een verhaaltje en dan een doel om te doen die dag.

boekquote coco

De quote voor 1 juni, van Coco Chanel!

De quotes zijn heel afwisselend qua thema en schrijver. Hierboven zie je er eentje van Coco Chanel maar er zit ook een quote tussen van Nicki Minaj, Albert Einstein, J.K. Rowling etc. Van wetenschappers tot schrijvers en van filosofen tot popsterren. Heel leuk om te zien. De boodschap is ook iedere dag weer anders en heeft, voor mij in ieder geval, altijd wel een positieve werking. Het zet je echt aan het denken over het leven, jouw leven. Raar om te zeggen over een boek geschreven door een Disney popster maar door dit boek zie ik bepaalde dingen in het leven echt anders. Demi heeft natuurlijk wel erg veel meegemaakt in haar leven, depressies, anorexia en ze is bi-polair. Ze is denk ik echt een wijs mens geworden door deze dingen, het heeft haar for sure sterker gemaakt.

boekquote jk
Quote door de schrijfster van Harry Potter

Er zitten ook quotes van Demi zelf tussen. De quote die je hieronder ziet is op mijn verjaardag. Een quote die ik bijna wel mijn motto kan noemen haha. Iedere dag streef ik wel weer om een beter mens te zijn. Ook al is dat soms moeilijk, want als je een keertje een kutdag hebt, is het makkelijker om even flink chagrijnig te doen tegen alles en iedereen. Tja, dat maakt ons menselijk.

bday quote

Birthday quote

be book marilyn

Nog twee mooie quotes!

Onder de quotes staat nog een verhaaltje over hoe dit Demi heeft geïnspireerd en een doel voor de dag om zoals deze quote te leven. Ik moet zeggen dat ik dat nog niet heb gedaan maar ik ga het zeker proberen een keer haha. Benieuwd naar de rest van het boek? Hij is voor 15,49 te bestellen op bol.com! Wel in het Engels, maar zo kun je meteen je Engels even bijspijkeren.

Lijkt jou dit boek leuk?

Tagged , ,

Leave a Reply

