10 little secrets Tag

tags

Ik kwam deze tag tegen en dacht: ‘Hey, dit is een leuke tag om te doen’. Zo leren jullie mij weer beter kennen! Het zijn niet hele diepe geheimen hoor, just little ones. Neem gerust de tag over als je wilt! De vragen zijn in het engels, ik wou ze wel vertalen maar ik vond ze zo mooier klinken haha. Hope you guys don’t mind!

1. What is one product that makes you feel like a million dollars? 

Parfum! Als ik lekker ruik, voel ik me al een stuk aantrekkelijker. Ook door goed zittende skinny jeans kan ik lekkerder in m’n vel zitten!
2. What is your skincare secret?
 Iedere ochtend én avond je make up eraf halen! Vroeger deed ik dat nog wel eens niet, maar nu wel gelukkig. Mijn huid is zoveel verbeterd! Ook helpt tea tree heel goed tegen puistjes en scrub ik iedere week minstens twee keer mijn huid.

 3. Share your hair care secret? 

Haarserum en Elnett haarspray op je borstel doen! Ik gebruik het haarserum van Toni and Guy, de Glamour Serum Drops. Ze maken mijn haar niet vet, wat het wel heel snel wordt, en laten mijn haar mooi glanzen en minder pluizen. Een tip die ik op Beautygloss.nl zag is haarspray op je borstel spuiten voor minder pluizig haar. Super handige tip, ik doe dit nu bijna iedere dag.

 4. What is your biggest diet rule? 

Ha, ik doe niet aan diëten. Ten eerste kan ik dat never nooit volhouden, ik hou teveel van lekker eten. Ten tweede is diëten naar mijn mening niet heel goed voor je. Tenzij je natuurlijk al erg ongezond eet, dan zou ik gewoon je eetgewoontes aanpassen.

 5. Any workout tips? 

Ik heb geluk dat ik iedere week weer wordt gedwongen om naar mijn atletiektrainingen te gaan haha. Dus mijn tip is: ga op een sport. Als je ergens vast opzit, ga je veel sneller dan als je zelf gaat hardlopen. Als je toch liever thuis traint, raad ik Blogilates aan. Klik hier voor het artikel wat ik over Blogilates heb geschreven!

 6. Which perfume is your secret weapon? 
Chanel No. 5! So wie so. Ik heb een half volle fles van mijn oma gekregen 2 jaar geleden. Hij is nog steeds niet op, ik doe hem echt alleen maar op als ik denk dat het nodig is. Soms heb ik het gevoel dat het geluk brengt, ik ben een beetje bijgelovig haha.

7. Show us a clothing item of yours which always turns heads 

Hmm, ik denk mijn Steve Madden hakken en mijn peplum shirtje. Vooral mijn peplum shirtje I guess, hij accentueert mijn vrouwelijke vormen erg goed.
IMG_20130221_120842

 8. What is your most treasured piece of jewelry? 

Ik denk mijn gouden ketting met diamantjes uit India. Meegenomen door de beste vriend van m’n vader. Ik heb geen idee of het echt goud is en echte diamantjes maar vroeger dacht ik altijd van wel. Het heeft sentimentele waarde.

9. Who is your style crush? 

Dat is een moeilijke. Ik haal van veel stijliconen inspiratie. Cara Delevigne’s stijl vind ik heel stoer, Blake Lively zit er altijd geweldig uit en Miley Cyrus vóór haar twerkende tijden.
large (1)

10. Tell us something we don’t know about you.

Pff, geen idee eigenlijk. Ik probeer dit jaar de top 250 van IMDb te kijken! Dit zegt dus dat ik een grote filmfan ben haha. Ook misschien leuk om te weten is dat films kijken met de paplepel er bij in is gegoten. Mijn vader werkte eerst als filiaalmanager in de FRS en toen deze failliet ging, is mijn vader zijn eigen winkel begonnen. En niet zomaar eentje. De winkel is al best wel succesvol en that makes me very proud! De winkel is voor echte film en muziek liefhebbers, het personeel staat altijd voor je klaar en het assortiment is oneindig. Alles wat je besteld is binnen 3 dagen in de winkel. Meer lezen? Home of Entertainment Facebook ! En wil jij ook alle 250 IMDb films kijken of ben je benieuwd welke films nou de allerbeste zijn? IMDb top 250 !
Wat zijn jullie ‘little secrets’?
Tagged , ,

2 thoughts on “10 little secrets Tag

  1. marloes says:

    Leuk om te lezen! Parfum is juist iets wat ik heel vaak vergeet 🙂

  2. kisseslexi says:

    Wat is dit een leuke tag! Leuke antwoorden ook!

Leave a Reply

