Copard Casmir

Parfum

Oh wat hou ik toch van parfum. Als iemand lekker ruikt wordt ik altijd heel blij. Mijn favoriete parfums zijn Chanel No. 5 en Jean Paul Gaultier. Helaas zijn deze parfums aan de dure kant, deze twee heb ik daarom ook kado gekregen. Toen deze twee op gingen had ik dus een nieuw luchtje nodig. Dit keer wou ik een iets goedkopere maar wel een apart luchtje. Eentje die niemand heeft. En toen vond ik Casmir van Copard. De geur van vanille vind ik heerlijk, dus toen ik dit geurtje rook was ik meteen verkocht. Toch heeft het ook iets fris en bloemigs. Het een redelijk zwaar luchtje vind ik. Doordat het een niet al te duur luchtje is blijft hij helaas niet de hele dag hangen, maar een schooldag of werkdag overleeft hij zeker. Eventjes ‘s avonds bijspuiten and you’re ready to go.

Hartnoten: jasmijn en geraniums
Basisnoten: amber, musk, vanille en patchoeli

casmir

Dit zegt de Parfumwinkel over het geurtje:

Deze geurcombinatie zorgt voor een heerlijke oosterse vrouwelijke mengeling met vleugje van fruitextracten. Dit parfum kan voor elke gelegenheid gebruikt worden en straalt ongedwongenheid uit. Vrouwen die dit parfum dragen zijn betrouwbaar, altijd opzoek naar gezelligheid en romantisch. Chopard geeft u ook met dit parfum een heerlijk en fijn gevoel van luxe en sensualiteit.De flacon heeft een warme gele tint met vrouwelijke rondingen.

Chopard Casmir is te koop bij o.a. de Douglas en Bol.com voor 40,-

Wat is jouw favoriete luchtje?

Tagged , , ,

Leave a Reply

