Blogilates

blogilates

Een van mijn goede voornemens van 2014 was gezonder leven. Begrijp me niet verkeerd, ik wil niet afvallen. Absoluut niet. Ik wil juist beter in mijn vel zitten. Meer energie hebben en me goed voelen in mijn eigen lichaam. Ik sport al 8 jaar 2 keer per week op de atletiek baan, dus conditie heb ik wel. Toch wou ik minstens 6 keer per week gaan bewegen. Iedere dag 20 minuten. Nou moet ik eerlijk bekennen dat het nog niet echt gelukt is haha. Vanaf gisteren ben ik weer begonnen met trainen via Youtube. Ja, Youtube. Rondjes rennen doe ik al 2x per week dus ik wou iets anders. Wil je weten hoe ik via Youtube train? Lees snel verder!Β 

BLOGILATES. Misschien kennen jullie het al of hebben het wel eens voorbij zien komen op Youtube. Cassey Ho, de eigenaar van de blog en het kanaal Blogilates, is een fitness trainer en maakt filmpjes met workouts. Het zijn workouts voor beginners maar ook zware voor de fanatiekelingen. De meeste workouts lukken mij niet eens, zo zwaar zijn ze. Ik heb best wat spieren maar het is echt pittig soms.


Deze workout heb ik gisteravond gedaan, super zwaar!

Deze serie workouts heb ik allemaal gedaan. De Victoria Secret workouts. Zulke ‘thema’ filmpjes doet ze wel vaker en dat is heel leuk. Zo weet je precies wat je traint. Wil je focussen op je buikspieren? Kies dan een buikspier workout! Wil je gespierde benen en kont? Kies dan de squat challenge!


Korte workout, zwaar maar wel heel leuk

Cassey heeft ook een blog:Β www.blogilates.com/. Hier schrijft ze ook over gezond eten.
Cassey’s Youtube kanaal:Β www.youtube.com/blogilates

Gaan jullie de Blogilates workouts proberen?

Tagged ,

2 thoughts on “Blogilates

  1. FeliciaRDS says:

    Fijn artikel! Ik wil ook echt beter in m’n vel zitten door lekker te sporten. Ga zeker de video’s eens proberen. Thanks for the tip πŸ™‚ Liefs, Felicia

  2. […] sneller dan als je zelf gaat hardlopen. Als je toch liever thuis traint, raad ik Blogilates aan.Β Klik hierΒ voor het artikel wat ik over Blogilates heb […]

Leave a Reply

