Make up stash Januari 2014 #1

Makeup

Vandaag show ik jullie een deel van mijn Make up stash! Ik vind het altijd leuk om de stash van anderen te zien. Op de bovenste foto zie je mijn kast en een klein kastje. Nee, niet al die laden zitten vol met makeup hoor. Het valt heel erg mee. Ik laat jullie vandaag mijn dagelijkse bakje zien en de bovenste la.

dagelijks

De make up die ik het meest gebruik heb ik in een bakje van de Action gedaan, die volgens mij iets van 1,60 was. Heel handig maar er passen helaas weinig blushes en poeders in. In het grote bakje ligt een blush van de H&M in 19 Sugar Coral en een matte bronzer van Catrice, de hydrating bronzing powder uit de LM Hip Trip. Van links naar rechts zitten in de kleine bakjes eerst de I heart Stage oogschaduwbasis van Essence. Daarnaast de Maybelline Fit Me Anti-Shine stick in 120 Classic Ivory. Deze foundationstick heb ik net nieuw en hij is echt geweldig. De perfecte kleur voor mij, ik heb hem tot nu toe iedere dag gebruikt! Daarnaast de Benefit They’re Real mascara. Een van de beste mascara’s die ik ooit heb gebruikt. Helaas is ‘ie bijna op, het was maar een miniverpakking. Daarna weer Benefit, de Whatt’s Up highlighter. Deze gebruik ik vaak op het wenkbrauwbot. Als laatste de Catrice Lash/Brow Designer. Deze gebruik ik alleen voor mijn wenkbrauwen.

schoon

Op mijn kast staat ook mijn spiegel en mijn verzorgingsproducten. Ik gebruik iedere avond en ochtend de Hema ‘It’s a beautiful skin day’ tonic en reinigingsmelk. Als je de review van deze producten wil lezen:Β klik hier. Om mijn oogmakeup eraf te halen gebruik ik coconut oil. Dit kun je onder andere kopen bij de Tuinen. Achter de Hema tonic en reinigingsmelk is nog een product verstopt: Formula 10.0.6 Pores Be Pure Skin-clarifing mud mask. Zo, een hele mond vol. Dit is een masker in een tube, die ik net heb gekocht. Ik heb hem een keer gebruikt en ik ga er waarschijnlijk nog wel een review over schrijven!

Brshes

Op een grijs ijzeren kastje heb ik al mijn kwasten, eyelines en wimperkrullers in een Starbucks-beter gedaan. Daarnaast staat Bruno Banani Pure Woman, deze kreeg ik voor mijn 16e verjaardag haha. Achter Bruno Banani staat Elnett Satin, beste haarspray everrrr.

Β wie

In de bovenste la van het grijze kastje heb ik mijn paletten en een paar blushes en andere producten die ik niet iedere dag gebruik. Behalve de Essence All About Matt en het Catrice Eyebrow ding (ik weet even niet meer hoe hij echt heet). Ik ben het blijst met het grote palette: The Bronze Of Champions. Dit was eigenlijk mijn eerste High-End, dure makeup product. Uit dit palette komt ook de mascara en highlighter uit mijn dagelijkse bakje.

In de rest van de laden zitten nog lipsticks, lipglosses en andere producten die ik minder vaak gebruik. Als jullie dit ook willen zijn, zeg het in de reacties! Dan maak ik een Make Β up stash #2.

Tagged ,

3 thoughts on “Make up stash Januari 2014 #1

  1. Kim says:

    Wat leuk om je stash te zien, dat bakje van de action heb ik ook πŸ™‚

  2. rosageven says:

    Altijd leuk om te zien! Mooie stash heb je!

  3. JosΓ© says:

    Mooie stash! Ik heb dat bakje van de action ook hihi! Liefs JosΓ©.

Leave a Reply

