Lauren Conrad’s Style

STYLE

We kennen Lauren Conrad allemaal wel. Ze was het middelpunt van meerdere realitieshows, de bekendste was The Hills. Ik keek deze serie soms wel eens op MTV en heb zelfs een seizoen op dvd. Ik vond het vooral interessant om naar de kleren te kijken. Dit doe ik bij de meeste series wel, zo krijg ik inspiratie om nieuwe looks uit te proberen. In 2011 bracht ze een boek uit, Style. Een geweldig boek met allemaal tips hoe je je het best kan kleden en hoe je jouw eigen stijl kan ontdekken. 

In het boek staat veel tips over hoe je het best je eigen stijl kunt ontwikkelen. Maar ook hoe welke spijkerbroek je het best staat en hoe je een zwart jurkje (beroemde Little Black Dress) goed kan combineren.

LBD

Zo combineer je een zwart jurkje volgens Lauren, van casual tot chique en van comfortabel naar stoer!

Ook legt Lauren in haar boek uit welke soorten tassen, schoenen en accessoires je kunt gebruiken om je look helemaal af te maken. Door middel van mooie foto’s (die helaas op mijn camera niet zo mooi te zien zijn) laat ze alle soorten zien. Alle schoenen, jurken enzovoort die je in het boek ziet zijn van Lauren zelf. Dat maakt het boek wel heel leuk. Zo kun je echt in haar kast kijken!

Shoes

In het boek wordt zelfs make up besproken! Lauren heeft hier ook nog een apart boek over geschreven, met al haar beautytips. Toch vind ik het erg leuk dat ze het hier ook noemt. Voor mij maakt make up je stijl echt af, het hoort absoluut bij je look.

DAGlook

Ik vind het boek echt heel inspirerend! Het ligt als een soort stijlbijbel op mijn bureau en af en toe kijk ik er eventjes in. Leuk cadeau om aan een vriendin te geven of aan jezelf.

Op bol.com is het boek 17,95.

Naast Style en Beauty heeft Lauren ook nog een serie boeken geschrijven over een meisje dat in een realitiesoap gaat spelen. Dunnetjes gebaseerd op haar eigen leven. Heb jij wel eens boeken van Lauren Conrad gelezen?

Tagged , ,

One thought on “Lauren Conrad’s Style

  1. Oh dat boek wil ik ook zo graag! Haar beauty boek heb ik al, die is ook leuk 🙂

    Love,

    Rowan

    Personal Style Blog http://WWW.REDREIDINGHOOD.COM

Leave a Reply

