Disney Tag

The Disney Tag

Vandaag de Disney Tag voor jullie! Wat hou ik van Disneyfilms zeg. Ze geven zo’n positief gevoel en maken me altijd vrolijk. Ik zag deze tag bij Sanne en Vera en vond hem zo leuk dat ik hem meteen moest doen!Β 

Wat is je favoriete Disneyfilm?

Pfoe, dat is meteen een moeilijke. Ik vind bijna iedere Disneyfilm leuk, omdat ze allemaal zo verschillend zijn. Als ik zou moeten kiezen denk ik dat ik voor Frozen of Tangled (Rapunzel) kies. Dit zijn vrij nieuwe Disneyfilms. Vroeger keek ik Hercules iedere week en dat vind ik ook nog steeds een geweldig leuke film. Pocahontas vond ik ook altijd super, vooral de muziek.

The Disney Tag2

Mooi stukje uit The Lion King, ook een van mijn favorieten!

Welke prins wil je zijn?

Hmm, geen idee. Ik denk Flynn Rider van Tangled omdat ondanks dat hij een badass is, hij toch heel lief is voor Rapunzel. Eigenlijk is hij geen prins maarja.

Welke prinses wil je zijn?

Ik denk Jasmine, het lijkt me echt awesome om een tijger te hebben haha! Ook omdat ze best wel een pittig karakter heeft.

Op welk karakter lijk je het meest?

Pocahontas denk ik. Lekker vrij maar toch rechtvaardig. Ze wil altijd het goede doen maar als ze moet kiezen volgt ze haar hart.

Wat is je favoriete liedje?

Dat zijn er op dit moment 2. Let It Go van Frozen en Colors Of The Wind Β van Pocahontas. Colors Of The Wind stond echt al jaren op nummer 1, maar laatst zag ik Frozen en toen werd ik echt verliefd op het nummer Let It Go. Wel de Idina Menzel versie, ik vind de Demi Lovato versie ook leuk maar Idina is gewoon geweldig. Ze brengt het gevoel beter over. Ook vind ik Strangers Like Me van Tarzan echt geweldig, vooral omdat ik de scene uit de film zo mooi vind.

Wat is je favoriete Disney park?

Helaas ben ik nog nooit in een Disney Park geweest. Eigenlijk hoef ik ook niet zo perse haha. Het lijkt me wel leuk een keer maar het staat niet heel hoog op mijn verlanglijstje.

Welke van de originele figuren is je favoriet?

Ik heb altijd al wat gehad met Donald Duck. Vroeger wou ik zooooo graag een abonnement op de Donald Duck. Ik spaarde vroeger zelfs de Donald Duck pockets. Nu heb ik eerlijk gezegd niet heel veel meer met Donald, ik vind de films leuker.

Dat waren weer alle vragen! Je mag de Tag gerust overnemen. Als je ‘m gaat doen, zeg het even, ik ben benieuwd naar jullie antwoorden!

Tagged , , ,

Leave a Reply

